Re: Balancer - staronové téma

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Březen 4 08:43:17 CET 2024

Potvrzuji chování jako v předchozím emailu.

Mé 2x 16x LiFePO4 280Ah (data však jen z jedné půlky). Články celý svůj
aktivní život (nyní asi 1.5 roku) jsou zapojeny spolu. Připojené k FVE a
celý den jedu prakticky z baterek - využívám výhod spotu a nízkých cen v
noci. Stavu "100%" (3.45V/článek) se aktivně, pokud to lze, vyhýbám. Zatím
jsem to jen párkrát dorovnával na 3.65V, naposledy někdy víc jak před půl rokem.

http://pixla.yanek.cz/24030844-456507914.png
http://pixla.yanek.cz/24030825-378527274.png

Po 19:00 pochopitelně již bez sluníčka. To se právě nejvíc rozjede, přičemž
to není žádný dramatický odběr (stále cca 6A).
V 02:00 zapnuto dobíjení na 70% SoC (proto jen na chvíli, cca 90A), zbytek
do 6:00 provoz z gridu. Hup po 8:00 způsoben připojením zátěže.

Je to stejný BMS+balancer jako na kritizovaném videu - nepadl nikde odkaz,
ale časově to sedí na Ampéráka na https://www.youtube.com/watch?v=WwmsndrTH0M

Video je tedy za mě poučné a o kvalitě autora zde tedy není žádných pochyb
(ten kluk ví).

--
Jan 'yanek' Bortl