[OT] pouziti AI pri psani kodu v C

Neděle Březen 3 10:51:30 CET 2024

Po delsi dobe jsem zase zkusil CodeGeeX ve VS Code a nestiham se divit.
Dopisuje to celkem presne to, co jsem chtel napsat, ted s otevrenou
pusou koukam na tohle:

napsel jsem napr.:

typedef struct {
     uart_config_t   config;

} context_t;

void *uartdrv_create_context(uart_config_t *config)
{

     return ctx;
}

a doplnilo to automaticky na:

void *uartdrv_create_context(uart_config_t *config)
{
     context_t *ctx = malloc(sizeof(context_t));
     if (ctx == NULL)
     {
         return NULL;
     }
     memcpy(&ctx->config, config, sizeof(uart_config_t));
     return ctx;
}

Coz je presne to, co jsem chtel napsat, jen misto malloc chci pouzit
calloc...

Je v tom nejaky hacek a je to zadarmo nebo jen zkusebni verze? Doma mi
to funguje hur ale nevim v jake verzi. Ze Cinan analyzuje muj kod je mi
celkem jedno, treba to casem nabidne calloc automaticky ;-)