CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Březen 1 20:59:48 CET 2024

Já to viděl na videu z nějakého Installfestu, říkal jsem si, že za ty
prachy v tom musí být nějaký háček. Vypadá to, že ne.
Ono to není na nějaké to Arduino programování, ne, že by to nešlo, ale
nevyužijete periferie. Třeba DMA jsem na 8-bitech neviděl. Ale nevím,
PIC jsem se v životě nedotkl. A nová AVR taky neznám. Fakt je, že k
návratu k 8-bitům nemám důvod.

Mrazík