CH32V003

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 1 19:51:09 CET 2024

Opravdu je to zajímavý chip. Díky za tip.
Takhle na první pohled tam vidím jediné drobné mínus proti malým STM32,
a to je vyšší minimální napájecí napětí 2.7V.
Asi to plyne mimo jiné z toho, že umí i provoz na 5V.
Těch 2.7V je už na provoz ze 2 tužkovek, knoflíku CR2032 nebo vybité
Li-Ionky trochu moc vysoko.

PL