OT Site...trochu akademicke

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Leden 31 12:21:30 CET 2024

Ahoj, no jenze do toho se mi ukrutne nechce...ja samozrejme teoreticky
muzu do serveru pichnout dalsi kartu a ve virtualu rozjet nejake distro
ala IPcop a podobne, ale ma to strasnou nevyhodu v tom, ze jakmile
odstavim server tak je cela domacnost bez internetu...ten server
samozrejme jede mesice az leta bez zasahu, ale treba ted na prelomu roku
jsem dokupoval dalsi dva disky a pridaval backup disk a trosku se to
zkomplikovalo s obsazenim konektoru...musel jsem dodat jeste jeden
radic...a server po letech x hodin stal.

RV