OT Site...trochu akademicke

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 31 12:03:16 CET 2024

Radši píšu i přímo, už jsem si všiml, že některým lidem nechodí moje maily. Asi by to chtělo víc očesat původní hlavičky, nejspíš v nich něco zbyde, co části mail serverů vadí, není to jenom Seznam.
Osobně bych provoz filtroval přímo na virtuálu s linuxem nebo pfSense a podobně. Switch by jenom VLANoval, to půjde nastavit celkem rozumně. Asus pak může dělat bránu do internetu nebo to klidně může dělat ten virtuál, bude záležet i na virtualizačním prostředí. Současně bych to doma moc nehrotil, aby se to zbytečně nepřekomplikovalo.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> za uživatele Admin HWnews
Odesláno: středa 31. ledna 2024 11:19
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: OT Site...trochu akademicke

No ja prave bych chtel vetsinu veci presunout na ten switch pokud to jen trochu by slo...umi toho docela dost:
https://eu.dlink.com/cz/cs/products/dgs-1210-series-gigabit-smart-plus-switches

mam DGS-1210-26 coz je 24x 1Gbps + 2x SFP

vsechno je napojene na nej a do routeru je to pichnuty jednim dratem, ale nejak si nejsem schopnej predstavit jak to tam nakonfiguruju

Primarne tedy muzu zacit tim, ze bych rozsiril masku na routeru.

RV