Re: Zdroj Wanptek TPS305 bylo: Re: Laboratorní zdroj

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Leden 27 15:44:31 CET 2024

Zatím jsem to tak detailně nezkoumal.  Doplním, že zdroj byl v obou
případech zatížen 15Ohm odporem. ještě chci ho pověsit na elektronickou
zátěž a projet celý rozsah až do 5A.

Doplním fotky z tohohle  testu. Asi večer se k tomu dostanu.

Petr