Re: Zdroj Wanptek TPS305 bylo: Re: Laboratorní zdroj

Sobota Leden 27 15:28:33 CET 2024

Zaujalo mě to zvlnění na cca 900 Hz. Co je to za kmitočet? Na spínaný
zdroj je to málo, ze sítě by tam mohlo pronikat jedině 100 Hz. Není ta
regulační smyčka na mezi stability a nebude mít snahu se na tomto
kmitočtu při nějakém typu zátěže rozkmitat? Pokud ten zdroj má digitální
řízení, taky by to mohlo být špatně vyfiltrované PWM. To by při 16
bitovém rozlišení PWM mohlo mít základní kmitočet cca 60 MHz.

Anděl