El. indukcni kotel?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Leden 27 14:26:48 CET 2024

+ mozna jistota izolace.
u bojleru jsou suche patrony, tak prenos asi nic moc, ale pri pomalem
ohrevu to nevadi. teplo nema kam utect.
pri vetsich vykonech, uz je potreba jit s medi/topnym telesem primo do
vody a tam uz jsou ty podminky provozu slozitejsi.
mam doma jako zalozni prutokac typ s izolovanym telesem, coz je prej
podle vyrobce uxasna vyhoda, ale regulace teploty tim stoji slusne
receno za backoru.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65