El. indukcni kotel?

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Sobota Leden 27 14:10:24 CET 2024

Možná je to rychlejší? Tedy dovolí větší průtok?Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> Datum: 27.01.24  13:54  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: El. indukcni kotel?
    Vyskakuje na mne reklama, napr. High-quality
        Magnetic Induction Power Supply Heating Water Boiler For Warming
        Room - Buy Induction Heating Water Boiler For Warming
        Room,Magnetic Induction Heating,Induction Power Supply Water
        Heating Product on Alibaba.com
    Jestli jsem to spravne pochopil, tak se jedna o indukcni ohrev
      topne vody. Asi si dovedu predstavit, jak to funguje, ale nejak me
      nenapada jedina vyhoda proti topnym odporovym telesum. Potrebuje
      to vykonnou elektroniku, bude to rusit a jeste k tomu to bude
      urcite poruchovejsi nez odporovy drat a par rele. Levnejsi nez
      bezny elektrokotel to taky moc neni. Tak nevim.