Xilinx ISE_14.7 win10

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pátek Leden 26 07:20:04 CET 2024

Měl jsem před časem podobný problém s VirtualBoxem. Způsoboval to
antivirák. Já používám Avast ale mohlo by to být podobné. Avast pro svou
funkci dnes standardně využívá virtualizaci a proto nelze použít další
program který chce virtualizaci. V Avastu lze použití virtualizace
zakázat. Jak je to v Esetu nevím. Po zakázání virtualizace v Avastu už
VirtualBox funguje normálně.

     Martin.