Xilinx ISE_14.7 win10

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 25 22:11:56 CET 2024

[preposielam]

Ahojte,

neskusal ste niekto v poslednom case nainstalovat Xilinx_ISE_14.7 for
win10 ?

Ja som to skusal dnes nainstalovat na PC s win11, ale dostal som hlasku, ze
mam povolit virtualizaciu v BIOSe, a instalacia skoncila. V BIOSe je
virtualizacia povolena by default settings. To som skontroloval. Tak by som
sa rad spytal, co mam este povolit, aby mi zbehla instalacia? Myslim si, ze
by to mohol byt bud antivirus ESET alebo to potrebuje na instalaciu
virtualny stroj s windowsami. Neviete mi prosim niekto poradit, ako ten
moloch nainstalovat?

Velmi pekne dakujem.
Andrej