Re: OT: řízení měniče solárů

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 23 14:18:02 CET 2024

pamatuju si z vystavy pred xx lety, kdy byla elektrika za 1,2kc, kde
vystavoval TEDOM kogenerace s motorem z favotita, ze elektrika vychazela
cca na 1,6 - 1,8kc. nevim jak do toho bylo zapocitano vznikle/zapocitane
teplo. ale LPG je od dob co pamatuju porad mezi 10-15kc/l a motor to
pohanet muze. takze nejaka multikombinace musi vychazet asi ok. kdyz
elektrika stoji 5+, to by bylo aby to nevyslo.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice