Re: OT: Komunitní sdílení Bylo Re: OT: řízení měniče solárů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 22 16:46:08 CET 2024

Nevím, jestli je to aktuální.
Mám pocit, že to regionální omezení zrušili.

Ale protože o tom ani neuvažuju a moc to nesleduju, tak se možná pletu.

Výhoda je, že dostanete zdarma on-line elektroměr.
A tak můžete nakupovat elektriku na spotu, což bez něho nelze (od
1.1.2024, dřív to šlo, i když jen průměrem).

PL