Re: OT: řízení měniče solárů

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Pondělí Leden 22 14:09:39 CET 2024

Kabel k sousedum pry je ilegalni. Rikal kolega, ktery chtel posilat prebytky rodicum na sousedni parcelu.
Pak nějakým zpusobem prebytky vykupuje Centropol, ale neberte to jako doporuceni, posudte si vyhodnost kazdy sam.
L.

Sent from MailDroid

-----Original Message-----
From: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: po, 22 led 2024 14:02
Subject: Re: OT: řízení měniče solárů

Klimatizace (teplota dolů i nahoru)?
Ohřev vody (TUV, bazén)?
Prodej na SPOTu?
Kabel k nějakým sousedům (ideálně sousedce)?
Nechat na střeše?

To "poslat do ČEZu" je asi myšleno jako virtuální baterka?
Tam je myslím dost vysoký paušál, ne?

Všechny ty cesty, které vedou přes dráty distributora (virtuální
baterka, komunitní sdílení atd.)
zabíjí vysoké poplatky distribuce (vlastní distribuce, POZE), u
virtuální baterky ještě její paušál.

PL