Re: Dioda s malým úbytkem

AZE aze na seznam.cz
Neděle Leden 21 21:30:40 CET 2024

Mozna je lepsi a z dlouhodobeho pohledu pouzit na primaru ne termistory, ale pevne odpory premostovane rele. A hlavne ne “softstartery” s termistory od cinana, ktere maji napajeci zdroj pro rele pres svitkovy  kondenzator. Ten po case ztraci kapacitu, rele pak nesepne a cele to vyhori. Anebo poctivy softstart s tyristory/triakem s fazovou regulaci + rele.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Sunday, January 21, 2024 9:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dioda s malým úbytkem

Ten termistor ale neřeší stav, kdy zařízení vypnete a znovu zapnete.  I 300W trafo fokáže v nepříznivém případě ( velký filtr za můstkem ) vybavit 16A jistič.
Jednou jsem se s tím pral u nějakého zesilovače v kytarovém kombu. Shořelo tam C tráfko, tak jsem vůl nechal vyrobit toroid.
350W toroid při každém 5 zapnutí shodil jistič.

     Neobsahuje žádné viry.www.avast.com