nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 19 16:09:23 CET 2024

ta 500S vypada trochu duveryhodneji. aktivne ukazuje co se deje, ale
hlidam to. me by se libila moznost nastaveni okna nabijeni/vybijeni,
pokud chci provozovat clanky li-ion "naveky", treba 3,6-4,10V. o
rychlost a uplne max. kapacitu mi nejde.
nakonec si to bude muset clovek zase vyrobit :-) (neni cas)
kdyby bylo neco pro komplet rozsah od 1S az po baterku do elkola(asi 13S
?) s podrobnym nastavenim a testem, clovek by i utratil nejaky penize.
kdyz jsou zmereny realny cisla je to fajn.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice