Ako zprasit navrh DPS pre pedagogicke ucely

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 19 14:07:41 CET 2024

Na tych videach cvakas prepinacom RUN, spravne? T.j. na zaciatku je bordel
ktory je v tej komore (krasnych 10MHz, svieti tam nejaky generator),
spravne?

Na aku frekvenciu ste to nakoniec nastavili, t.j. aky je odpor na tom pine
FREQ co je tam pridrotovany na oboch doskach C aj D? Ja som na tych
videach naratal pre C 7 a pre D 14 pikov v tom 2.5MHz dieliku, to C teda
by malo byt asi 350kHz a to D polovica, (ale to podla DS nejde a urcite
ste pouzili rovnaky odpor, takze tam je aj nejaka subharmonicka, dobre
vravim?), a ak tam nebol Jaromir, tak to je 100kOhm, dobre vravim? U toho
D je ten drotik dost dlhy, nechyta sa do neho nieco? Ja viem, ze uloha je
ukazat, ako to D je hrozne navrhnute, a ano, asi je; ale podla mna je
rovnako dolezite ukazat aj vsetky zdroje tej hroznosti a podla moznosti
ukazat aj to, co sa s tym da robit - ano, ten rozdiel medzi A a C nieco
ukazuje, ale tie obvody su zlozite ako prasa a tie vysledne obvody sa daju
pokazit na mnohych miestach mnohymi sposobmi.

Cim sa vysvetluje rozdiel medzi ripple pripadu A a C? Je to ta ista doska s
tymi istymi kondikmi, takze rozdiel je len v tom snubberi a odporoch do
gatov tranzistorov, spravne? Alebo je tam aj nejaky iny rozdiel?

Nemas nejake ine (pomalsie) tranzistory na vyskusanie? Ja som totiz tu
poznamku myslel vazne.

A mohol by si prosim odmerat aj tie signaly na tych dvoch gatoch sucasne,
t.j. aby sme videli, ze aky je medzi nimi deadtime?

Dakujem,

wek