nabijecka Liitokala Lii-500 / chyba nabijeni ? (dotaz pro uzivatele teto nabijecky)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 19 10:32:15 CET 2024

hezky den.
jen info, pro ty co by se rozhodovali, jestli koupit 500 nebo 500S(se
zlutym lcd). jednoznacne drazsi s tim zlutym lcd ! jak je tady
porovnavam, a uz hur vidim, tak citelnost a jednoznacnost co se s
baterkam deje je u ty zluty jednoznacne lepci, treba tam beha spravne
animace baterky nabijeni/vybijeni. a navic ma orientovany sachty
"normalne" plusem nahoru od lcd , jako treba IPC :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice