UmU6IFtPVF0gS3Jib3bDoSBrYW1uYSBzIHbDvW3Em27DrWtlbSBkbyB2ody - jak na to

AZe aze na seznam.cz
Pátek Leden 12 12:01:35 CET 2024

Vnuk ve 3. třídě ZŠ jako jediný ze 2 tříd uměl v tělocviku vyšplhat na lano
a na tyč až ke stropu.
V zahradě máme strom, lano, tyč, kruhy, houpačku...
A už jako malý dvouletý prcek se vozil na sporťáku, v jedné ruce svinovací
metr, jeho oblíbená hračka, a ve druhé šroubovák :)
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Zapadlo
Sent: Friday, January 12, 2024 11:14 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT:
UmU6IFtPVF0gS3Jib3bDoSBrYW1uYSBzIHbDvW3Em27DrWtlbSBkbyB2ody - jak na to

Shodou okolností jsem byl včera na obhlídku jedné vesnické školy -
kabeláž pro Wifi.  A tak jsme nakoukli  i do dílen (fakt, měli krásné
dílny, ponky, svěráky, nářadí - radost pohledět)  a mimo jiné na
regálech hromada krabic se základním Merkurem. Kolega (ročník cca jak já
= 50) povídá -"dívej, my jsme si s tím hráli a oni se to musí učit".

To byla krásná věta, která shrnuje lecos z našich životů

Petr