OT: UmU6IFtPVF0gS3Jib3bDoSBrYW1uYSBzIHbDvW3Em27DrWtlbSBkbyB2ody - jak na to

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pátek Leden 12 11:19:51 CET 2024

To je dobře, že se to alespoň učí (dílny nejsou povinnou výukou) . Když
někteří dojdou na střední školu a mají rozebrat počítač ( v rámci
výuky), tak mám o některé žáky strach že si šroubovákem ublíží.

JL