Re: Schéma vnitřního zapojení oběhového čerpadla

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Leden 10 11:25:01 CET 2024

Máte pravdu, viděl jsem prodávat čerpadlo pro objehovku,
kde si tu pwm v řádu desítek minut můžete nastavit na panelu čerpadla.
Ale dnes je asi nelepší řešení nové čerpadlo s BLDC motoem a měničem frekvence.
Lubor

> Od: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 10.01.2024 10:56
> Předmět: Re: Schéma vnitřního zapojení oběhového čerpadla

Také jsem to zkoušel, funguje, ale i tak bídná účinnost jde ještě víc do háje. Pokud není nutná opravdu spojitá regulace, tak asi to PWM bude mít menší spotřebu. Ale oboje to čerpadlo zvládne (ne tak ty nová elektronická, ale zase existují typy, které lze řídit dálkově)