<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Máte pravdu, vidÄ›l jsem prodávat ÄŤerpadlo pro objehovku,</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">kde si tu pwm v Ĺ™ádu desítek minut mĹŻĹľete nastavit na panelu ÄŤerpadla.</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Ale dnes je asi nelepší Ĺ™ešení nové ÄŤerpadlo s BLDC motoem a mÄ›niÄŤem frekvence.</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Lubor</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">______________________________________________________________<br />
> Od: "Martin Záruba" <swz@volny.cz><br />
> Komu: hw-list@list.hw.cz<br />
> Datum: 10.01.2024 10:56<br />
> PĹ™edmÄ›t: Re: Schéma vnitĹ™ního zapojení obÄ›hového ÄŤerpadla<br />
></p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"><font face="Arial">Také jsem to zkoušel, funguje, ale i tak bídná úÄŤinnost jde ještÄ› víc do háje. Pokud není nutná opravdu spojitá regulace, tak asi to PWM bude mít menší spotĹ™ebu. Ale oboje to ÄŤerpadlo zvládne (ne tak ty nová elektronická, ale zase existují typy, které lze Ĺ™ídit dálkovÄ›)</font></p>

<pre class="moz-signature">Martin Záruba</pre>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 10.1.2024 v 10:52 Lubor Otta napsal(a):</div>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br />