Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna
Ota Herm
ota na herm.cz
Úterý Leden 9 21:25:44 CET 2024
Mě pošta taky aktuálně dost pobavila...balík na poštu mi doručili rychle,
ale na úplně jinou pobočku... Reklamovat to nešlo, telefony nikdo nezvedá a
na infolince pomoct nedokáží(prý jedině, že bych si přeposlání sám
zaplatil:-) ). Po několika pokusech jsem to vzdal a přehodil na e-shop. Tam
to velmi vstřícně přes nějaký jejich interní kontakt na poště během
několika dní zařídili, takže asi s týdenním zpožděním dnes zboží konečně
mám vyzvednuto, na pobočce, kam to bylo prvně objednané.
Ota
Dne út 9. 1. 2024 20:01 uživatel ajtservis <info na ajtservis.cz> napsal:
> u posty bych to pojisteni normalne nazval PODVODEM :-) budme uprimni,
> kolik % podavajicich by vubec mohlo tusit, ze za JEDNODUSE definovane
> pojistne nedostane ani s NAMAHOU nic. 99,5% ?
> byl jsem take svedkem vymahani pojistneho za ztraceny balik s pojistkou.
> odpoved byla: "nechal jste si to zabalit pred postmistrem?". jako pardon
> :-) zivot je dost kratkej na to, abych hral takove hry se statem,
> protoze posta stat je ! a pokud jde opravdu do tuheho, tak vam statni
> zamestnanec doporuci obratit se na soud ..fajne.
> at posta shori plamenem i s jeji certifikacni autoritou :-)
> t.
>
> Dne 09.01.2024 v 19:49 Jan Kuba napsal(a):
> > Jenomže když mi shoří barák, tak zbyde shořelý barák a asi po mě nikdo
> > nebude chtít dokazovat, že tam stál.
> > Když nabourám auto, taky po mě nebudou chtít dokázat, že před havárií
> > bylo celé.
> > Jak mám v případě ztraceného balíku dokázat co v něm bylo?
> >
> > <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> > Neobsahuje žádné viry.www.avast.com
> > <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail
> >
> >
> > <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
> >
> > út 9. 1. 2024 v 19:41 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz
> > <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
> >
> > Jenže pojištění (majetku) je definováno tak, že na něm nesmíš
> > vydělat. Když si pojistíš byt nebo auto nebo cokoliv jiného, také
> > budeš prokazovat, co se poškodilo nebo zmizelo. Pojišťovna ti nedá
> > domluvenou pojistnou částku. Stejně tak pošta nebo dopravce.____
> >
> > __ __
> >
> > Česká pošta ještě reklamace vyřizuje skvěle oproti DPD nebo PPL. Ani
> > nechci říkat oproti Zásilkovně, kde nevyřídí nikdo nic.____
> >
> > __ __
> >
> > Petr Zahradník, počítačový expert____
> >
> > e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>____
> >
> > mobil: 602 409 601____
> >
> > https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____
> >
> > Petr Zahradník, Computer Laboratory____
> >
> > Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____
> >
> > __ __
> >
> > *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
> > <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
> > *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 7:36 PM
> > *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> > *Subject:* Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____
> >
> > __ __
> >
> > No ale já si pojistil balík proti ztrátě, poškození a nechci zkoušet
> > nekonečno zaměstnanců, jestli některý z nich nepovolí. Nebo bude mít
> > jiný přístup. To že mám nějaké možnosti přeci automaticky
> > neznamená, že musím všechny zkoušet.____
> >
> > Na to nemám čas ani chuť. Stačilo , co předvedli ti , co jsem měl k
> > dispozici hned na začátku. Každý mi dal na někoho číslo a snaž se.
> > Když jsem si celý ten kolotoč telefonátů nahrál a pak přehrál
> > jednomu "managerovi" tak mě upozornil, že si to nahrávat nesmím,
> > když o tom neví ten nahrávaný. A že už mi nic neřekne a nebude se
> > mnou jednat, neboť si není jistý, jestli ho také nenahrávám. Když
> > jsem mu řekl, že je to kvůli důkazům pro soud, tak už nemluvil
> > vůbec. ____
> >
> > Co je platné, když mám zástup lidí, se kterými mohu jednat ( na
> > rozdíl od zásilkovny) když je jeden jako druhý a člověk se nic
> > nedozví....?____
> >
> > __ __
> >
> > __ __
> >
> > <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail
> >____
> >
> >
> >
> > Neobsahuje žádné viry.www.avast.com
> > <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail
> >____
> >
> > __ __
> >
> > út 9. 1. 2024 v 19:22 odesílatel Petr Zahradník
> > <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:____
> >
> > U pošty je to s pojištěním normálně. Tak jako u všech dopravních
> > společností. Stanovíš si nějakou pojistnou částku (nebo je už
> > stanovena typem balíku). A když dojde na věc, předložíš nějaké
> > doklady. Dopravky včetně pošty si myslí, že mají zaplatit jen
> > tolik, kolik jsi zaplatil ty. Tedy nákupní fakturu. Nicméně
> > zákony nebo ČTÚ předpisy či co jsou napsány tak, že máš dostat
> > cenu obvyklou v době přepravy. Jinými slovy, máš dostat cenu
> > prodejní. Takže to pak vypadá tak, že dopravce se dožaduje
> > nákupní faktury na zboží, ale začneš mu nadávat a vyhrožovat, že
> > chceš prodejní cenu a také dopravné a také obaly apod. Až
> > akceptuje tvou prodejní fakturu. Nesmíš si to nechat líbit.____
> >
> > ____
> >
> > Důležitá je ale jedna věc. Totiž u České pošty máš dostatek
> > zaměstnanců, na které se můžeš obracet. V podstatě na všechny se
> > nějakým jednoduchým způsobem dostaneš. Zkus to u Zásilkovny, tam
> > nemáš šanci, nedostaneš se na nikoho odpovědného.____
> >
> > ____
> >
> > Petr Zahradník, počítačový expert____
> >
> > e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>____
> >
> > mobil: 602 409 601____
> >
> > https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____
> >
> > Petr Zahradník, Computer Laboratory____
> >
> > Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____
> >
> > ____
> >
> > *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
> > <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
> > *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 5:59 PM
> > *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> > *Subject:* OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____
> >
> > ____
> >
> > A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík,
> > pojistil jsem ho tuším na 5000 kč. Balík se ztratil. ____
> >
> > Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom
> > smyslu, že já to reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat
> > adresát, ne odesílatel.____
> >
> > Pak ale nějak otočili.____
> >
> > Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo ____
> >
> > ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.____
> >
> > Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit.
> ____
> >
> > Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi
> > vrátili tu cenu co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň )
> ____
> >
> > Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu
> > částku. Tak prý nový protokol a znovu nějaké řízení,____
> >
> > kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to
> > zboží odpovídalo pojištěné částce.____
> >
> > Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší.
> > Jenomže jsem nebyl schopen to nijak dokázat, ____
> >
> > že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám
> > dokázat. Hmotnost jim nestačila, že to není průkazné. ____
> >
> > Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku
> > doopravdy bylo.____
> >
> > Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi
> > oni dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi
> > vysmáli, není to nikde v povinnostech.____
> >
> > ____
> >
> > Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak
> > jsem si s sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před
> > nimi, natočím, zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis.
> ¨____
> >
> > Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak
> > kam by přišli.____
> >
> > Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci
> > vymyslet.____
> >
> > ____
> >
> > Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky. Chtěl jsem nějaké lidičky
> > potěšit obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání
> > zpráv SMS, Whatsup. ____
> >
> > Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32
> > kč, nebo pomalejší ( snad o 3 kč levnější )____
> >
> > Tak jsem nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně
> > ozval, že mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje.
> > Rychlejší známka tedy 13 dnů, ta pomalejší je měsíc?____
> >
> > To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují
> > dvě, je již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky
> > fascinuje. Úžasný je, když s tím paní mlátí do bublinkové
> > obálky.____
> >
> > Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv.
> > Je to moje noční můra. Už mám osipky, jen když vidím žluté auto
> > s modrou trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou. ____
> >
> > . Asi to bude ale hlavně o lidech. Na naší pobočce už se
> > vyměnilo tolik osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co
> > roznáší když už si zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za
> > jinou. ____
> >
> > Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že
> > ten podnik už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách!
> > Jsem ochoten zaplatit, když to bude fungovat a nebudu muset
> > čekat, až si paní za přepážkou orazítkuje všechny papíry a
> > vyřídí další tuny papírů co má na stole. ____
> >
> > Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP. ____
> >
> > __ __
> >
> > __ __
> >
> > ____
> >
> > ____
> >
> > ____
> >
> > ____
> >
> > út 9. 1. 2024 v 16:33 odesílatel V P <vvitty01 na seznam.cz
> > <mailto:vvitty01 na seznam.cz>> napsal:____
> >
> > Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.____
> >
> > Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu
> > zadnou souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na
> > plneni za ztratu zasilky. ____
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <
> http://www.HW.cz>
> > Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> > <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>____
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> > Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> > <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
> >
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list na list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240109/e858898c/attachment.htm>
Další informace o konferenci Hw-list