Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna

Ota Herm ota na herm.cz
Úterý Leden 9 21:25:44 CET 2024


Mě pošta taky aktuálně dost pobavila...balík na poštu mi doručili rychle,
ale na úplně jinou pobočku... Reklamovat to nešlo, telefony nikdo nezvedá a
na infolince pomoct nedokáží(prý jedině, že bych si přeposlání sám
zaplatil:-) ). Po několika pokusech jsem to vzdal a přehodil na e-shop. Tam
to velmi vstřícně přes nějaký jejich interní kontakt na poště během
několika dní zařídili, takže asi s týdenním zpožděním dnes zboží konečně
mám vyzvednuto, na pobočce, kam to bylo prvně objednané.
Ota

Dne út 9. 1. 2024 20:01 uživatel ajtservis <info na ajtservis.cz> napsal:

> u posty bych to pojisteni normalne nazval PODVODEM :-) budme uprimni,
> kolik % podavajicich by vubec mohlo tusit, ze za JEDNODUSE definovane
> pojistne nedostane ani s NAMAHOU nic. 99,5% ?
> byl jsem take svedkem vymahani pojistneho za ztraceny balik s pojistkou.
> odpoved byla: "nechal jste si to zabalit pred postmistrem?". jako pardon
> :-) zivot je dost kratkej na to, abych hral takove hry se statem,
> protoze posta stat je ! a pokud jde opravdu do tuheho, tak vam statni
> zamestnanec doporuci obratit se na soud ..fajne.
> at posta shori plamenem i s jeji certifikacni autoritou :-)
> t.
>
> Dne 09.01.2024 v 19:49 Jan Kuba napsal(a):
> > Jenomže když mi shoří barák, tak zbyde shořelý barák a asi po mě nikdo
> > nebude chtít dokazovat, že tam stál.
> > Když nabourám auto, taky po mě nebudou chtít dokázat, že před havárií
> > bylo celé.
> > Jak mám v případě ztraceného balíku dokázat co v něm bylo?
> >
> > <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> > Neobsahuje žádné viry.www.avast.com
> > <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail
> >
> >
> > <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
> >
> > út 9. 1. 2024 v 19:41 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz
> > <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
> >
> >     Jenže pojištění (majetku) je definováno tak, že na něm nesmíš
> >     vydělat. Když si pojistíš byt nebo auto nebo cokoliv jiného, také
> >     budeš prokazovat, co se poškodilo nebo zmizelo. Pojišťovna ti nedá
> >     domluvenou pojistnou částku. Stejně tak pošta nebo dopravce.____
> >
> >     __ __
> >
> >     Česká pošta ještě reklamace vyřizuje skvěle oproti DPD nebo PPL. Ani
> >     nechci říkat oproti Zásilkovně, kde nevyřídí nikdo nic.____
> >
> >     __ __
> >
> >     Petr Zahradník, počítačový expert____
> >
> >     e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>____
> >
> >     mobil: 602 409 601____
> >
> >     https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____
> >
> >     Petr Zahradník, Computer Laboratory____
> >
> >     Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____
> >
> >     __ __
> >
> >     *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
> >     <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
> >     *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 7:36 PM
> >     *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> >     *Subject:* Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____
> >
> >     __ __
> >
> >     No ale já si pojistil balík proti ztrátě, poškození a nechci zkoušet
> >     nekonečno zaměstnanců, jestli některý z nich nepovolí. Nebo bude mít
> >     jiný přístup.  To že mám nějaké možnosti přeci automaticky
> >     neznamená, že musím všechny zkoušet.____
> >
> >     Na to nemám čas ani chuť. Stačilo , co předvedli ti , co jsem měl k
> >     dispozici hned na začátku. Každý mi dal na někoho číslo a snaž se.
> >     Když jsem si celý ten kolotoč telefonátů nahrál a pak přehrál
> >     jednomu "managerovi" tak mě upozornil, že si to nahrávat nesmím,
> >     když o tom neví ten nahrávaný. A že už mi nic neřekne a nebude se
> >     mnou jednat, neboť si není jistý, jestli ho také nenahrávám. Když
> >     jsem mu řekl, že je to kvůli důkazům pro soud, tak už nemluvil
> >     vůbec. ____
> >
> >     Co je platné, když mám zástup lidí, se kterými mohu jednat ( na
> >     rozdíl od zásilkovny) když je jeden jako druhý a člověk se nic
> >     nedozví....?____
> >
> >     __ __
> >
> >     __ __
> >
> >     <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail
> >____
> >
> >
> >
> >     Neobsahuje žádné viry.www.avast.com
> >     <
> https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail
> >____
> >
> >     __ __
> >
> >     út 9. 1. 2024 v 19:22 odesílatel Petr Zahradník
> >     <clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:____
> >
> >         U pošty je to s pojištěním normálně. Tak jako u všech dopravních
> >         společností. Stanovíš si nějakou pojistnou částku (nebo je už
> >         stanovena typem balíku). A když dojde na věc, předložíš nějaké
> >         doklady. Dopravky včetně pošty si myslí, že mají zaplatit jen
> >         tolik, kolik jsi zaplatil ty. Tedy nákupní fakturu. Nicméně
> >         zákony nebo ČTÚ předpisy či co jsou napsány tak, že máš dostat
> >         cenu obvyklou v době přepravy. Jinými slovy, máš dostat cenu
> >         prodejní. Takže to pak vypadá tak, že dopravce se dožaduje
> >         nákupní faktury na zboží, ale začneš mu nadávat a vyhrožovat, že
> >         chceš prodejní cenu a také dopravné a také obaly apod. Až
> >         akceptuje tvou prodejní fakturu. Nesmíš si to nechat líbit.____
> >
> >         ____
> >
> >         Důležitá je ale jedna věc. Totiž u České pošty máš dostatek
> >         zaměstnanců, na které se můžeš obracet. V podstatě na všechny se
> >         nějakým jednoduchým způsobem dostaneš. Zkus to u Zásilkovny, tam
> >         nemáš šanci, nedostaneš se na nikoho odpovědného.____
> >
> >         ____
> >
> >         Petr Zahradník, počítačový expert____
> >
> >         e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>____
> >
> >         mobil: 602 409 601____
> >
> >         https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____
> >
> >         Petr Zahradník, Computer Laboratory____
> >
> >         Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____
> >
> >         ____
> >
> >         *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz
> >         <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba
> >         *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 5:59 PM
> >         *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> >         *Subject:* OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____
> >
> >         ____
> >
> >         A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík,
> >         pojistil jsem ho tuším na 5000 kč. Balík se ztratil. ____
> >
> >         Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom
> >         smyslu, že já to reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat
> >         adresát, ne odesílatel.____
> >
> >         Pak ale nějak otočili.____
> >
> >         Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo ____
> >
> >         ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.____
> >
> >         Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit.
> ____
> >
> >         Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi
> >         vrátili tu cenu co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň )
> ____
> >
> >         Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu
> >         částku. Tak prý nový protokol a znovu nějaké řízení,____
> >
> >         kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to
> >         zboží odpovídalo pojištěné částce.____
> >
> >         Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší.
> >         Jenomže jsem nebyl schopen to nijak dokázat, ____
> >
> >         že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám
> >         dokázat.  Hmotnost jim nestačila, že to není průkazné. ____
> >
> >         Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku
> >         doopravdy bylo.____
> >
> >         Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi
> >         oni dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi
> >         vysmáli, není to nikde v povinnostech.____
> >
> >         ____
> >
> >         Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak
> >         jsem si s sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před
> >         nimi, natočím, zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis.
> ¨____
> >
> >         Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak
> >         kam by přišli.____
> >
> >         Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci
> >         vymyslet.____
> >
> >         ____
> >
> >         Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky.  Chtěl jsem nějaké lidičky
> >         potěšit obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání
> >         zpráv SMS, Whatsup. ____
> >
> >           Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32
> >         kč, nebo pomalejší ( snad o 3 kč levnější  )____
> >
> >         Tak jsem  nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně
> >         ozval, že mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje.
> >         Rychlejší známka tedy 13 dnů, ta pomalejší je měsíc?____
> >
> >         To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují
> >         dvě, je již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky
> >         fascinuje. Úžasný je, když s tím paní mlátí do bublinkové
> >         obálky.____
> >
> >         Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv.
> >         Je to moje noční můra.  Už mám osipky, jen když vidím žluté auto
> >         s modrou  trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou. ____
> >
> >         . Asi to bude ale hlavně  o lidech. Na naší pobočce už se
> >         vyměnilo tolik osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co
> >         roznáší když už si zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za
> >         jinou. ____
> >
> >              Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že
> >         ten podnik už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách!
> >         Jsem ochoten zaplatit, když to bude fungovat a nebudu muset
> >         čekat, až si paní za přepážkou orazítkuje všechny papíry a
> >         vyřídí další tuny papírů co má na stole. ____
> >
> >         Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP. ____
> >
> >         __ __
> >
> >         __ __
> >
> >         ____
> >
> >             ____
> >
> >             ____
> >
> >             ____
> >
> >             út 9. 1. 2024 v 16:33 odesílatel V P <vvitty01 na seznam.cz
> >             <mailto:vvitty01 na seznam.cz>> napsal:____
> >
> >                 Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.____
> >
> >                 Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu
> >                 zadnou souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na
> >                 plneni za ztratu zasilky. ____
> >
> >         _______________________________________________
> >         HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <
> http://www.HW.cz>
> >         Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> >         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >         <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>____
> >
> >     _______________________________________________
> >     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> >     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> >     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >     <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
> >
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list na list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240109/e858898c/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list