<div dir="auto">Mě pošta taky aktuálně dost pobavila...balík na poštu mi doručili rychle, ale na úplně jinou pobočku... Reklamovat to nešlo, telefony nikdo nezvedá a na infolince pomoct nedokáží(prý jedině, že bych si přeposlání sám zaplatil:-) ). Po několika pokusech jsem to vzdal a přehodil na e-shop. Tam to velmi vstřícně přes nějaký jejich interní kontakt na poště během několika dní zařídili, takže asi s týdenním zpožděním dnes zboží konečně mám vyzvednuto, na pobočce, kam to bylo prvně objednané.<div dir="auto">Ota</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne út 9. 1. 2024 20:01 uživatel ajtservis <<a href="mailto:info@ajtservis.cz">info@ajtservis.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">u posty bych to pojisteni normalne nazval PODVODEM :-) budme uprimni, <br>
kolik % podavajicich by vubec mohlo tusit, ze za JEDNODUSE definovane <br>
pojistne nedostane ani s NAMAHOU nic. 99,5% ?<br>
byl jsem take svedkem vymahani pojistneho za ztraceny balik s pojistkou. <br>
odpoved byla: "nechal jste si to zabalit pred postmistrem?". jako pardon <br>
:-) zivot je dost kratkej na to, abych hral takove hry se statem, <br>
protoze posta stat je ! a pokud jde opravdu do tuheho, tak vam statni <br>
zamestnanec doporuci obratit se na soud ..fajne.<br>
at posta shori plamenem i s jeji certifikacni autoritou :-)<br>
t.<br>
<br>
Dne 09.01.2024 v 19:49 Jan Kuba napsal(a):<br>
> Jenomže když mi shoří barák, tak zbyde shořelý barák a asi po mě nikdo <br>
> nebude chtít dokazovat, že tam stál.<br>
> Když nabourám auto, taky po mě nebudou chtít dokázat, že před havárií <br>
> bylo celé.<br>
> Jak mám v případě ztraceného balíku dokázat co v něm bylo?<br>
> <br>
> <<a href="https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail</a>> <br>
> Neobsahuje žádné <a href="http://viry.www.avast.com" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">viry.www.avast.com</a> <br>
> <<a href="https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail</a>><br>
> <br>
> <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2><br>
> <br>
> út 9. 1. 2024 v 19:41 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a> <br>
> <mailto:<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a>>> napsal:<br>
> <br>
> Jenže pojištění (majetku) je definováno tak, že na něm nesmíš<br>
> vydělat. Když si pojistíš byt nebo auto nebo cokoliv jiného, také<br>
> budeš prokazovat, co se poškodilo nebo zmizelo. Pojišťovna ti nedá<br>
> domluvenou pojistnou částku. Stejně tak pošta nebo dopravce.____<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> Česká pošta ještě reklamace vyřizuje skvěle oproti DPD nebo PPL. Ani<br>
> nechci říkat oproti Zásilkovně, kde nevyřídí nikdo nic.____<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> Petr Zahradník, počítačový expert____<br>
> <br>
> e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a> <mailto:<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a>>____<br>
> <br>
> mobil: 602 409 601____<br>
> <br>
> <a href="https://www.clexpert.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.clexpert.cz</a> <<a href="https://www.clexpert.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.clexpert.cz</a>>____<br>
> <br>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory____<br>
> <br>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> *From:* Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list-bounces@list.hw.cz</a><br>
> <mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>> *On Behalf Of *Jan Kuba<br>
> *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 7:36 PM<br>
> *To:* HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list@list.hw.cz</a> <mailto:<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list@list.hw.cz</a>>><br>
> *Subject:* Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> No ale já si pojistil balík proti ztrátě, poškození a nechci zkoušet<br>
> nekonečno zaměstnanců, jestli některý z nich nepovolí. Nebo bude mít<br>
> jiný přístup. To že mám nějaké možnosti přeci automaticky<br>
> neznamená, že musím všechny zkoušet.____<br>
> <br>
> Na to nemám čas ani chuť. Stačilo , co předvedli ti , co jsem měl k<br>
> dispozici hned na začátku. Každý mi dal na někoho číslo a snaž se.<br>
> Když jsem si celý ten kolotoč telefonátů nahrál a pak přehrál<br>
> jednomu "managerovi" tak mě upozornil, že si to nahrávat nesmím,<br>
> když o tom neví ten nahrávaný. A že už mi nic neřekne a nebude se<br>
> mnou jednat, neboť si není jistý, jestli ho také nenahrávám. Když<br>
> jsem mu řekl, že je to kvůli důkazům pro soud, tak už nemluvil<br>
> vůbec. ____<br>
> <br>
> Co je platné, když mám zástup lidí, se kterými mohu jednat ( na<br>
> rozdíl od zásilkovny) když je jeden jako druhý a člověk se nic<br>
> nedozví....?____<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> <<a href="https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail</a>>____<br>
> <br>
> <br>
> <br>
> Neobsahuje žádné <a href="http://viry.www.avast.com" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">viry.www.avast.com</a><br>
> <<a href="https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail</a>>____<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> út 9. 1. 2024 v 19:22 odesílatel Petr Zahradník<br>
> <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a> <mailto:<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a>>> napsal:____<br>
> <br>
> U pošty je to s pojištěním normálně. Tak jako u všech dopravních<br>
> společností. Stanovíš si nějakou pojistnou částku (nebo je už<br>
> stanovena typem balíku). A když dojde na věc, předložíš nějaké<br>
> doklady. Dopravky včetně pošty si myslí, že mají zaplatit jen<br>
> tolik, kolik jsi zaplatil ty. Tedy nákupní fakturu. Nicméně<br>
> zákony nebo ČTÚ předpisy či co jsou napsány tak, že máš dostat<br>
> cenu obvyklou v době přepravy. Jinými slovy, máš dostat cenu<br>
> prodejní. Takže to pak vypadá tak, že dopravce se dožaduje<br>
> nákupní faktury na zboží, ale začneš mu nadávat a vyhrožovat, že<br>
> chceš prodejní cenu a také dopravné a také obaly apod. Až<br>
> akceptuje tvou prodejní fakturu. Nesmíš si to nechat líbit.____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> Důležitá je ale jedna věc. Totiž u České pošty máš dostatek<br>
> zaměstnanců, na které se můžeš obracet. V podstatě na všechny se<br>
> nějakým jednoduchým způsobem dostaneš. Zkus to u Zásilkovny, tam<br>
> nemáš šanci, nedostaneš se na nikoho odpovědného.____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> Petr Zahradník, počítačový expert____<br>
> <br>
> e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a> <mailto:<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" rel="noreferrer">clexpert@clexpert.cz</a>>____<br>
> <br>
> mobil: 602 409 601____<br>
> <br>
> <a href="https://www.clexpert.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.clexpert.cz</a> <<a href="https://www.clexpert.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.clexpert.cz</a>>____<br>
> <br>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory____<br>
> <br>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> *From:* Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list-bounces@list.hw.cz</a><br>
> <mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>> *On Behalf Of *Jan Kuba<br>
> *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 5:59 PM<br>
> *To:* HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list@list.hw.cz</a> <mailto:<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list@list.hw.cz</a>>><br>
> *Subject:* OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík,<br>
> pojistil jsem ho tuším na 5000 kč. Balík se ztratil. ____<br>
> <br>
> Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom<br>
> smyslu, že já to reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat<br>
> adresát, ne odesílatel.____<br>
> <br>
> Pak ale nějak otočili.____<br>
> <br>
> Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo ____<br>
> <br>
> ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.____<br>
> <br>
> Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit. ____<br>
> <br>
> Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi<br>
> vrátili tu cenu co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň ) ____<br>
> <br>
> Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu<br>
> částku. Tak prý nový protokol a znovu nějaké řízení,____<br>
> <br>
> kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to<br>
> zboží odpovídalo pojištěné částce.____<br>
> <br>
> Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší.<br>
> Jenomže jsem nebyl schopen to nijak dokázat, ____<br>
> <br>
> že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám<br>
> dokázat. Hmotnost jim nestačila, že to není průkazné. ____<br>
> <br>
> Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku<br>
> doopravdy bylo.____<br>
> <br>
> Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi<br>
> oni dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi<br>
> vysmáli, není to nikde v povinnostech.____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak<br>
> jsem si s sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před<br>
> nimi, natočím, zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis. ¨____<br>
> <br>
> Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak<br>
> kam by přišli.____<br>
> <br>
> Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci<br>
> vymyslet.____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky. Chtěl jsem nějaké lidičky<br>
> potěšit obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání<br>
> zpráv SMS, Whatsup. ____<br>
> <br>
> Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32<br>
> kč, nebo pomalejší ( snad o 3 kč levnější )____<br>
> <br>
> Tak jsem nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně<br>
> ozval, že mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje.<br>
> Rychlejší známka tedy 13 dnů, ta pomalejší je měsíc?____<br>
> <br>
> To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují<br>
> dvě, je již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky<br>
> fascinuje. Úžasný je, když s tím paní mlátí do bublinkové<br>
> obálky.____<br>
> <br>
> Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv.<br>
> Je to moje noční můra. Už mám osipky, jen když vidím žluté auto<br>
> s modrou trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou. ____<br>
> <br>
> . Asi to bude ale hlavně o lidech. Na naší pobočce už se<br>
> vyměnilo tolik osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co<br>
> roznáší když už si zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za<br>
> jinou. ____<br>
> <br>
> Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že<br>
> ten podnik už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách! <br>
> Jsem ochoten zaplatit, když to bude fungovat a nebudu muset<br>
> čekat, až si paní za přepážkou orazítkuje všechny papíry a<br>
> vyřídí další tuny papírů co má na stole. ____<br>
> <br>
> Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP. ____<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> __ __<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> ____<br>
> <br>
> út 9. 1. 2024 v 16:33 odesílatel V P <<a href="mailto:vvitty01@seznam.cz" target="_blank" rel="noreferrer">vvitty01@seznam.cz</a><br>
> <mailto:<a href="mailto:vvitty01@seznam.cz" target="_blank" rel="noreferrer">vvitty01@seznam.cz</a>>> napsal:____<br>
> <br>
> Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.____<br>
> <br>
> Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu<br>
> zadnou souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na<br>
> plneni za ztratu zasilky. ____<br>
> <br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <<a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://www.HW.cz</a>><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a> <mailto:<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a>><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
> <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>>____<br>
> <br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <<a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://www.HW.cz</a>><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a> <mailto:<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a>><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
> <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>><br>
> <br>
> <br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
> <br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>