Re: Zamrzlá zásilkovna

AZe aze na seznam.cz
Úterý Leden 9 18:26:00 CET 2024

U nás (střed Moravy u KM) funguje zásilkovna OK. Dávám jí přednost proto, že si tam mohu zajet kdy se mi chce (cca 3km) a nemusím čekat na jiné dopravce doma. A ještě tím provětrám elektrony v autě, takže ujedu cca 50km. Jen jednou (v listopadu 23) mi ztratili někde v Praze balíček z německého Amazonu asi za 200e. Amazon to ihned vyřešil tím, že mi poslal novou zásilku. Asi za týden nato přijelo auto ze zásilkovny a přivezlo oba.... na ten první mi pak Amazon poslal štítek s adresou a čárovým kódem a já jsem jej předal DPD ke vrácení do Německa (bezplatně).
aze

From: jozem na volny.cz
Sent: Tuesday, January 09, 2024 5:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zamrzlá zásilkovna

Dobrý den

Coby příležitostný (a dost častý) servisák objednávám různých věcí docela dost z různých koutů republiky. Coby adresát si opravdu nemohu stěžovat. Dokonce i před Vánocemi fungovali obvyklou rychlostí. Jen jsem dvakrát musel do trochu vzdálenější dodejny. Za mne Zásilkovna vede. Pak PPL, GLS, velká mezera a ČP. Zřejmě to bude jako vždy o lidech na poslední míli.

Zeman