Re: Zamrzlá zásilkovna

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 9 14:24:19 CET 2024

u vsech dopravek se deje vsechno. je to hodne kvalitou posledniho
kilometru. u nas se ted(uz 2 mesice) rozpadnul okruh PPL a ted cekam na
5ks zasilek od  ctvrtka. dneska konecne na 2 zasilky sms ze budou. pak
pise ridic pres centralu, ze hodina zpozdeni a pred hodinou ze prej
rozbity auto a nekdy pozdeji :-( vsechno ico zasilky, takze u ppl s
ignoraci upozorneni, emailu, okna, proste bud na vratnici a my nekdy
prijedem. samo ze si u dodavatele materialu jinou dopravu vybrat nemuzu.
   a ta jejich "appka" ..  mlci. jenze ja v tech zasilkach mam material
na praci, takze mi tu uz 5 dni stoji prace. do rozpadu ty puvodni party
PPL vsechno do druheho dne + tel. ridic, kdyz jsem chtel material rano,
tak jsem za nim zajel.
a ted se muzu max. po* .
t.

AJT SERVIS s.r.o.