Re: Zamrzlá zásilkovna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 9 14:02:37 CET 2024

Synovi dorazila ze zásilkovny  úplně jiná věc (cizí) vyplnil nějaké
formuláře na webu a .... NIC. 14 dnů, nic se neděje.  Ale u ČP mám taky
zářez. Posílal jsem začátkem září GPS modul někam na Moravu. Obyčejný
balík. To byla chyba, protože nedorazil adresátovi. Bohužel nešlo nic
dohledat, adresát byl na mě naštvaný, že jsem se na něj vyprdnul.

Včera mi dorazila doporučená zásilka, 3 l slívovice... z Moravy. Dorazil mu
mezi svátky ten GPS modul. A na balíku bylo prý razítko ze září, takže se
to 3 měsíce někde flákalo😡.