Lets encrypt pro home asistant

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Leden 8 20:25:10 CET 2024

Pro Weblate na Synology v Dockeru pouzivam:
https://github.com/SteveLTN/https-portal
Pustite to jako dalsi kontejner, presmerujete na nej venkovni porty,
propojite kontejnery, nastavite, otestujete a pak puste naostro.
https-portal se o vsechno postara.
Musite mit samozrejme zaznam ve verejne DNS pro Vasi domenu HA.

Martin Hanek