Re: OT: Hydraulický problém

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Leden 6 09:20:50 CET 2024

Pri spatnych klapkach pozor na odporucanu polohu montaze podla typu a
vyrobcu. Niektore maju byt montovane zvislo (obycajne koaxialna
konstrukcia), niektore vodorovne.

Ak nie su namontovane podla odporucania, mozu sa zasekavat.

Dodo

Dňa so 6. 1. 2024, 8:21 Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napísal(a):