Re: Nabíječka pro elektrokola

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 28 13:51:32 CET 2024

Já bych koupil několik různých obyčejných nabíječek na elektrokola a ty
přidělal ke zdi u zásuvky. Koupil bych takové, co jsou nejčastěji
prodávané, takže třeba 2 ks 42V s barelljackem, 2 ks 42V s XLR a 1 ks 54V.
Je to mnohem levnější, není tam nic sundavacího (pokud je sundavací
šňura na 230, tak přilepit vteřiňákem) a když přijde úředník a bude
chtít vidět razítko, tak si to tam postupně dal majitel výhradně pro
sebe, jak si pořizoval různá kola.

PH