Re: OT: Bezpecnost nadovsetko?, was: Myčka Bosh, chyba CL

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Únor 26 20:49:43 CET 2024

Vzdělání s tím nesouvisí. Ti v křeslech jsou dnes banda psychopatů,
kteří mezi sebe normálního člověka vůbec nepustí. Velmi podobně o tom
hovoří i bývalý poslanec F.R.Čech. Ostatně, kdyby na tom mohly volby
něco změnit, tak už by je dávno zakázali (to byl původně vtip, ale už mi
to tak vtipné nepřijde).

Mrazík