Re: OT: Bezpecnost nadovsetko?, was: Myčka Bosh, chyba CL

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 26 20:28:40 CET 2024

Mrzí mě, že i chytří lidé jako Vy tuto akci podceňují.  :-(
Přitom je to dneska asi nejdůležitější akce tohoto typu.

Prosím udělejte si chvilku. A přemluvte k tomu i své blízké.
Ty rozumné. Těm ostatním naopak řekněte, že je to naprosto zbytečná
ztráta času, ať zůstanou doma.

Děkuji.
PL