PWM 80V 25A

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Únor 21 21:19:39 CET 2024

Nemůže to být proto, že ten budič snese také jen určitý proud. A je tam
ještě kapacita mezi G a D. Pokud dojde k rychlému uzavření tranzistoru,
zvlášť pokud spíná indukčnost (to není můj případ) dojde k rychlému
vzestupu napětí na D a to se touto kapacitou přenese na G. I když ty dvě
kapacity tvoří dělič, pulz, do budiče by mohl být dost významný. Není to
ten důvod? A pak v případě indukční zátěže by se mohlo stát, že při
velmi rychlém vzestupu napětí se nestihne otevřít shotkyho dioda mezi D
a něčím jiným a tím pulzem se tranzistor prorazí. Nemůže to být druhý důvod?

Martin Záruba