PWM 80V 25A

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 21 20:20:26 CET 2024

To není rada, jen opisuju z profi výrobků. A já se to snažím také tak
dělat. Prostě to předimenzovat minimálně na dvojnásobek, lépe ještě více..
Profi věci mají to předimenzování ještě brutálnější.
Není dobré, když ta součástka pracuje na hranici, nebo blízko mezních
hodnot.
Rozebíral jsem teď koncový zesilovač z CDMA  zařízení. Dávalo to v
originále 80W  a v zesilovači jsou použité 4x 180W výkonové tranzistory.
Tady to je nejspíš i kvůli linearitě, ale  obecně je zvykem i kvůli
spolehlivosti to předimenzovávat.

Ve vašem případě to cenově není o moc dražší, ale třeba v případě závady na
to výkonovém odporu to může být užitečné.

Jenom se zeptám, to řešení se zátěží a PWM řízením je sice moderní, ale
viděl jsem zátěže čistě "analogové"
Teplo se pálí na křemíku v klasickém analogovém režimu, a chladí se
výkonové tranzistory a ne odpory.
Výsledek je stejný a přijde mi to jednodušší řešení.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>