Re: Chytré žárovky a jejich protokoly

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Únor 21 07:56:39 CET 2024

To ja zas nemam rad wifi veci, radsej zigbee. Tuya mi leze krkom s tym
ich cloudom. Mam problem s ovladanim tuya wifi na Domoticz.

Tuya local som zatial neskusal, ale chcel by som. Musim sa do toho
ponorit ale mam pocit ze musim pozhanat kluce z tych zariadeni (?).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.