Tab-mix-plus pro Firefox je zpět

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 18 22:03:13 CET 2024

Pro někoho asi nezajímavé, pro mě největší zpráva za posledních několik let!

Kdo snad náhodou nezná, tak Tab-mix-plus je naprosto suprové rozšíření
pro Firefox, které umožňuje perfektní práci s panely, chování myši,
klávesové zkratky a prostě všechno to, co já osobně považuji za komfort
při používaní aplikace.
Toto rozšíření existovalo pro Firefox již dávno. Ale FF u verze 78 před
několika lety změnil kompletně rozhraní pro tvorbu rozšiřovacích modulů.
A tím všechny tehdejší moduly zahubil.

Protože jsem si bez TMP neuměl představit práci, tak jsem až do dneška
používal napřed historicky FF 78, pak nějakou dobu Waterfox, který také
legacy rozhraní uměl.
Ale oboje bylo už strašně zastaralé, a velké množství webů se v tom
nedalo vůbec zobrazit. A to často dokonce i prakticky čistě textové weby.

No a teď je TMP zpět!
Borec to udělal tak trochu oklikou. Nějaký jiný projekt umožnil
doinstalovat do FF opět legacy rozhraní. Asi to není plně kompatibilní s
tím ze starých FF, protože to TMP musí být v nové verzi.
Ale funguje plnohodnotně, jako dřív.

Jako že jsem abstinent, tak tohle by si zasloužilo panáka. :-) :-) :-)
Ovšem narážím na společný problém alkoholiků a abstinentů. Alkoholici
doma žádný chlast nemají, protože ho okamžitě vychlastají. Abstinenti ho
tam nemají z důvodu zbytečnosti.

PL