Re: Lepidlo co umí ztuhnout do tuha?

Úterý Únor 20 00:26:42 CET 2024

Sekundové je i gelové, ale na těch 7mm rozdílu, to je zu viel...

Někdy jsem lepil chemoprenem a sekundovým lepidlem současně, nějak to spolu
reaguje a vytvrdne to. Ale nemám za sebou tolik pokusů, abych za to dal
ruku do ohně.

Tavná pistole má nevýhodu, že teplem to zas měkne a je to pružné. V zimě
OK, v létě jako guma. Lepil jsem tím madlo na řadící páku v autě, takže v
srpnu to vypadalo, že mi to zůstane v ruce... :-)

P.K.