OT:CO2 laserová gravírka 50 W 300 x 200 mm

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Sobota Únor 17 09:19:42 CET 2024

Dobrý den,

Včera jsem rozchodil tuto

www.na3d.cz

CO2 laserová gravírka 50 W 300 x 200 mm <#>

🔗 https://www.na3d.cz/p/4485/co2-laserova-gravirka-50-w-300-x-200-mm
<https://www.na3d.cz/p/4485/co2-laserova-gravirka-50-w-300-x-200-mm>

laserorovou gravírku. Zatím jsem zkoušel jenom něco pokusně pálit a učit
se používat. Moc se mě ten pálicí program nelíbí, protože umí načíst
jenom málo formátů obrázků (jpg, bmp ...) a rastrové jenom png nebo
jejich formát. Chtél bych ji využít na výrobu DPS s propojením EAGLE a
ještě lépe s FUSION360. Proto by bylo lepší načítat jiné formáty. I
ovládání mě zatím připadá trochu kostrbaté. Je to CO2 laser a je
připojení přes CH341, proto nelze použít programy pro LED laser. Ty
využívají připojení přes COMxx. Tady není.

Budu rád za každé kušenosti třeba i s použitím.

JL