Re: Čínské vestavné V-A metry...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 19 21:31:11 CET 2024

Dnes jsem dostal od kamaráda  jeden 3-místný s označením  VC288.
Zdá se, že funguje mnohem přesněji než ten čtyřmístný, když ho zkalibruji
na 60V, na 5V ukazuje o desetinu více.
Tady zajímavé video z reverzního inženýrství:
https://www.youtube.com/watch?v=UubXv_w4x5s

jedna poznámka z diskuse:
The LM358 isn't the best op-amp to amplify the tiny voltage across the 5mΩ
CS resistor.
This can be fixed with modifications.
The most annoying problem I found is the way the firmware discards the
first few counts causing an unavoidable negative offset mainly in the
current range despite the meter having been zeroed.
This causes readings to be higher than actual at the high end of the range.
If this is corrected with the pot, the low end will then read lower than
actual.

 I když se to netýká měření napětí, ale proudu tak   opravdu, když ho
srovnám na 10V tak na 60V ukazuje 59,6 V

 Asi ho použiju, protože se chová nejlépe ze všech co mám k dispozici.
Ještě čekám na další 4-místný z Ali, také ho ještě otestuji....

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>