Re: Čínské vestavné V-A metry...

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 18 17:42:55 CET 2024

Není to důsledek několikastupňového "náhražkování"?
Tedy jednoduchý měřák založený na levném procesoru, který pak
zjednodušíme lokální náhražkou, která má ale jiné vlastnosti AD převodníku.
Myslím, že v nějakém starším amáru byl rozhovor s Kubicem (hezkyden.cz)
a on tam právě na tohle poukazoval, že jednou mu přijde dobrej a pak
dvakrát špatnej měřák.