Re: Čínské vestavné V-A metry...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 18 17:24:30 CET 2024

No a dobře, dejme tomu, že to lineární nejde udělat díky nelinearitě
převodníku. Ale když vím, jak je to blbě, tak se to snad dá programově
ošetřit a to co lže natáhnou tak, aby to bylo správně..
Myslím, že se tomu někdo věnoval a napsal do toho vlastní sw  kde řešil i
kalibraci. Zkusįm ještě pohledat.