Re: Domácí videotelefon

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Únor 18 15:32:49 CET 2024

Dne 18.02.2024 v 15:13 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Tohle umí třeba Dahua z Ali, což nesplní požadavek na lokálního distributora. Pokud se nepletu, vše jde zapojit přes wifi nebo přes PoE, dá se koupit set s jedním tlačítkem a jednou TV, dvěma, třemi, víc nevím. Ještě by mohl být problém s klávesnicí, ale nejspíš budou mít model i s tím. Podle modelu určitě půjde zjistit přesné montážní rozměry. Výhoda je právě ta, že to jde zapojit i do mobilu, takže když je člověk třeba na zahradě, tak se návštěva dozvoní. A Hikvision to má natuty taky, jenom u české distribuce to může obojí stát zbytečně moc, doporučuju porovnat. Tohle řešení je tak do deseti tisíc, řešení od 2N pak bude za několik desetitisíců.

Díky za tip,
Hikvision i Dahua už jsem obhlížel. Našel jsem i modely s klávesnicí,
ale s dveřní stanicí je problém ve velikosti, všechny jsou větší, než
mám díru v tom kameni. Ono by to šlo rozšířit, ale kdo to nezkusi, neumí
si představit, jaký je to porod, řezat čedič.
Neměl byste tip na nějaké modely, ať se mám od čeho odpíchnout?

Díky
jf