Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 16 22:14:02 CET 2024

To vypadá fakt dobře.
Opravdu funguje 5G?

Jsem tablety nepolíben, tak se omlouvám za začátečnické dotazy.
Píšou OTG, tak k tomu zřejmě bude nějaká redukce USB-Cm/USB-Af. Je to tak?
A pak by tam předpokládám mohla fungovat USB kláveska a myš.

A pokud ano - je šance to při připojení externí USB klávesky/myši taky
současně nabíjet/napájet?

Děkuji.
PL