Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Únor 16 21:34:09 CET 2024

Na Ali jsou 10" tablety s A12 už za dobrou cenu. 6G/128G bylo za 68$,
podražilo.
Tohle mám doma, baterka tak na 2h pod zátěží, ale za tu cenu... Není
třeba kupovat vyložený šrot.
SIM slot, v balení byla navíc 128G SD
https://www.aliexpress.com/item/1005006182450356.html
Vymazat fejsbuk, netflix a podobné.

Mechanika jak z před 10 lety - je tam víčko na boku přes celou šířku,
vzhled OS jak první android, ale je tam fakt Android12.