Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 16 17:41:11 CET 2024

Nebo to dát ke světlu, do krytky lustrosvorky atd. Mám to tak u dcery v
pokojíčku, chtěla "něco" aby večer nemusela z postele když chce zhasnout.
Sice když někdo zhasne vypínačem, tak už se "smart" rozsvítit nedá, ale ten
Sonof zase lze nastavit, že po zapnutí napájení sepne...