Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 16 13:34:20 CET 2024

A to je problém dráty spojit už na začátku a k "vypínači" přivést L a N?
A ty Sonoff krabičky nejsou na náhradu běžného vypínače dělané?

Vím že jsou třeba PIR náhražky vypínačů a ty se dělají v 2 a 3 drátové
verzi. Jen není dobrý nápad na chodbě zapojit víc těch 2drátů paralelně,
to se rozbliká a už nepřestane:-)

PH