Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 12 19:32:51 CET 2024

Kolega dělá s RENESASY s E8a debuggerem a pokud byla cílová deska
napájená externě a on E8a připojil do USB a pak do desky, tak se mu to
USB někdy kouslo nebo dokonce někdy odešly nějaké budiče v tom E8a.
Takže tohle spíše taková prevence, neříkám, že by se to stalo také, ale
těch 1800 Kč je drobnost.
A co se týká flash, aktuální zařízení obsahuje Renesas R5F6411FDFN, což
je 32 bitový procesor z řady R32C/111 s 256kB flash. 64kB je vyhrazeno
pro bootloader, 110kB má hlavní program.
Tak jsem ty požadavky pouze zkopíroval.

Martin Hanek