Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 12 17:54:52 CET 2024

K čemu je dobré, aby STlink byl izolovaný, prosím?
Nucleo má STlink přímo na sobě. A dá se použít i pro programování
externích procesorů.

V přístupu k programování mám na to podobný názor jako pan wek.
Tedy datasheet+oblíbený editor+GCC+programátor. Jen asi na rozdíl od
něho mám ty STlinky přeflashované na BlackMagic Probe.

Dal jste si požadavek na 256 KiB Flash.
Já mám z programování pro STM32 bez nabobtnalých knihoven pocit, že i do
64 KiB se vejde snad řízení celé zeměkoule včetně přilehlého vesmíru.

PL