Kalkulačky ( Bylo: Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 11 21:25:02 CET 2024

Když jsme u těch kalkulaček, synovi na průmce doporučili tuhle:
https://www.alza.cz//casio-82-ce-x-d5088315.htm
Tak jsme mu jí pořídili, ne že by žádnou jinou neměl, ale oni ji mají
všichni ( většina) a když pak něco hledá ( fci atd.. ) je to jednodušší.
Prý jim jí nechají i k maturitě.
Proč to píšu. Byl jsem na nějaké knižní výstavě v Plzni a krom knížek tam
prodávalo spousty "příživníků" . Od laků na nehty, plácačky až ke
kalkulačkám. Maník ta měl spouta těch Casio, včetně té co jsme kupovali
synovi. Povídám mu, tahle je v krámu za 500 vy chcete 6000kč, to jste
blázen. On se usmál a jednu vytáhnul. Kalkulačka kalkulovala, pak udělal
nějaký hmat a najednou bylo z kalkulačky něco neskutečného. Šlo se s tím
připojit na wifinu, umělo to zobrazovat texty, mělo to paměť tuším 8GB. Ten
displej byl pixelový a krom těchdle featurek to umělo via WIFi i
komunikovat nejen textově, ale i hlasově - umělo to poslouchat
místnost atd. a mělo to i v boku malou kameru.   Prostě ideální "tahák" do
školy, i když do jazyka českého se to asi úplně nevejde.
Dodnes jsem na to nikde nenarazil a i mi trochu mrzí, že jsem to nekoupil.
Je to sice 6kKč, ale uvědomil jsem si, že když si mladej píše taháky, tak
se s tím slušně učí. A vůbec, krom jiných blbostí, které jsem kdy pořídil
mě tohle zajímalo. Chlapík to měl zmáknutý a když to tam pak předváděl
někomu tak to i prodal. Myslím, že se to jmenovalo smartcalc , ale to
označení jako jiná casia.

ne 11. 2. 2024 v 21:09 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>